BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, July 15, 2010

oNe tiMe-Justin Bieber



Me plus you, I'ma tell you one time
Me plus you, I'ma tell you one time
Me plus you, I'ma tell you one time
One time, one time

When I met you girl my heart went knock knock
Now them butterflies in my stomach won't stop stop
And even though it's a struggle love is all we got
And we gon' keep keep climbing to the mountain top

Your world is my world
And my fight is your fight
My breath is your breath
And your heart

And girl you're my one love, my one heart
My one life for sure
Let me tell you one time
(Girl, I love, girl I love you)
I'ma tell you one time
(Girl, I love, girl I love you)

And I'ma be your one guy
You'll be my #1 girl
Always making time for you
I'ma tell you one time
(Girl, I love, girl I love you)
I'ma tell you one time
(Girl, I love, girl I love you)

You look so deep, you know that it humbles me
You're by my side, them troubles them not trouble me
Many have called but the chosen is you
Whatever you want shawty I'll give it to you

Your world is my world
And my fight is your fight
My breath is your breath
And your heart

And girl you're my one love, my one heart
My one life for sure
Let me tell you one time
(Girl, I love, girl I love you)
I'ma tell you one time
(Girl, I love, girl I love you)

And I'ma be your one guy
You'll be my #1 girl
Always making time for you
I'ma tell you one time
(Girl, I love, girl I love you)
I'ma tell you one time
(Girl, I love, girl I love you)

Shawty right there
She's got everything I need
And I'ma tell her one time
Give you everything you need down to my last dime

She makes me happy
I know where I'll be
Right by your side
'Cause she is the one

And girl you're my one love, my one heart
My one life for sure
Let me tell you one time
(Girl, I love, girl I love you)
I'ma tell you one time
(Girl, I love, girl I love you)

And I'ma be your one guy
You'll be my #1 girl
Always making time for you
I'ma tell you one time
(Girl, I love, girl I love you)
I'ma tell you one time
(Girl, I love, girl I love you)

Me plus you, I'ma tell you one time
Me plus you, I'ma tell you one time
Me plus you, I'ma tell you one time
One time, one time


Lyrics::-

(。◕‿◕。) Justin Bieber — Baby lyrics

(Ohh wooaahhh) x3

You know you love me
I know you care
Just shout whenever,
And I'll be there
You want my love
You want my heart
And we would never, ever, ever be apart

Are we an item?
Girl quit playin'
We're just friends,
What are you sayin'?
Said there's another as you look right in my eyes
My first love, broke my heart for the first time

And I was like
Baby, baby, baby ooh
Like
Baby, baby, baby noo
Like
Baby, baby, baby ohh
I thought you'd always be mine (mine)
Baby, baby, baby ohh
Like
Baby, baby, baby noo
Like
Baby, baby, baby ohh
I thought you'd always be mine (mine)

Oh oh For you, I would have done whatever
And I just can't believe we ain't together
And I wanna play it cool
But I'm losin' you
I'll buy you anything
I'll buy you any ring
Cause I'm in pieces
Baby fix me
And just shake me till you wake me from this bad dream
I'm goin down, down, down, down
And I just can't believe my first love won't be around

And I'm like
Baby, baby, baby ohh
Like
Baby, baby, baby noo
Like
Baby, baby, baby ohh
I thought you'd always be mine (mine)
Baby, baby, baby ohh
Like
Baby, baby, baby noo
Like
Baby, baby, baby ohh
I thought you'd always be mine (mine)

(Luda)
When I was 13, I had my first love
There was nobody compared to my baby
And nobody came between us, no one could ever come above
She had me going crazy, oh I was star-struck,
She woke me up daily, don't need no Starbucks(Woo! )
She made my heart pound, I skip a beat when I see her in the street
And at school on the playground but I really wanna see her on the weekend
She knows she got me dazing cuz she was so amazing
And now my heart is breaking but I just keep on saying...

Baby, baby, baby ohh
Like
Baby, baby, baby noo
Like
Baby, baby, baby ohh
I thought you'd always be mine (mine)

Baby, baby, baby ohhh
Like
Baby, baby, baby, noo
Like
Baby, baby, baby ohh
I though you'd always be mine (mine)

I'm gone
Yeahh, yeah, yeah
Yeahh, yeahhh
Now I'm all gone
Yeahh, yeah, yeah
Yeahh, yeahhh
Now I'm all gone
Yeahh, yeah, yeah
Yeahh, yeahhh
Now I'm all gone, gone, gone, gone
I'm gone

hak3!! lol

Saturday, July 10, 2010

ngEri bt0wL!!!

Tg0k la vide0 niy..pasal pengguguran anak haram...
ak xtw la canne perasaan orang yg snggup bnuh ank sndiri!
da taw zina tuw bd0sa..jauhkanla dri..
ni tdak.. xpsl2 duk nanggung 2 d0sa besar...berzina n membunuh!
MASYAALLAH....ape la nk jd ngn ngara kite?

video

minta2 dijauhkan drpd berlaku kpd diriku, keluarga, saudara dan teman2..
AMIN..

Friday, July 9, 2010

tEka tEkuk

1. Kita jalan, dia jalan. Kita berhenti, dia jalan. Dia
berhenti...
> kita yang jalan. Apa dia?
>
> 2. Apakah binatang yang bila malam dia hidup tapi bila
siang dia mati?
>
> 3. Kalau semua orang jadi cikgu, cikgu akan jadi apa?
>
> 4. Binatang apa yang paling kedekut?
>
> 5. Apa benda yang hitam masa kecik dan putih bila besar?

6. peha bertemu peha lalu di tgh keluar air?

7 buah aper yang paling berani?
>
> Scroll down for the answer..........
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> JAWAPAN :
>
> 1. Jantung kita. Kalau berhenti berdegup..., kita yang jalan.
>
> 2. Ikan. Cuba SIANG ikan dan tengok mati ke tak.
>
> 3. Cikgu jadi ramai la.
>
> 4. Kuda sebab bila dia lari bunyi KEDEKUT... KEDEKUT... KEDEKUT...
>
> 5. Michael Jackson

6. mesin tebu

7. pisang sebab jantung diluar.

Lawak2 sMs

sim silabim..
kamu akan AWET MUDA..!
:05
:04
:03
:02
:01

cling..

(.) (.)
( -----)
> <>!lvqJ3+ SWS V)Vq 6uVJO VPV VuVW ?3> Vl!6

terbalikkan handset anda utk membaca message ini...





Sori le lama x SMS...
h/phone buat hal!
Bila tekan MENU je jadi cam ni...

*** M E N U ***

Laksa.......$2.50
Mee Sup ....$2.50
Cendol .....$1.00





kurindu wajah dan senyumanmu...
yg sentiasa bermain di fikiranku.......
tiada insan lain yg berjaya memiliki hati ini.....
selain dirimu yg kusayangi.....
I LOVE YOU.......

alamak.....salah nomborla......





malam tadi, I mimpikan U...

semalam pon, I mimpikan U lagi....

dulu semalam pon, I mimpikan U lagi...

pendek kata, I sentiasa mimpikan U...

malam nie, I nak mimpikan A,B & C la plak......





i'm at the police station.

police arrested me for " possesion of GOOD LOOKS".
They say they want someone ugly to bail me out...
aaaaaarrrrrr...... where are you??





Senyum pada isteri tanda SAYANG
Senyum pada anak tanda KASIH
Senyum pada kekasih tanda CINTA
Senyum pada handset tanda GILA...





kulihat wajahnya,
gaya jlnnya,
lirikan matanya,
persis dirimu,
aku keliru,
adakah ini rindu?
ku amati suaranya
"emmbeeek.."
eh? kambing rupanya...
tapi knp seiras wajahmu?





Aku menjeling padamu,
kau lantas tertunduk malu.
Aku tatap wajahmu tatkala kau mengangkat muka.
Lalu aku pun berkata..."Kau KENTUT ye?!"
WAKAKA...HYUK..HYUK..





1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20

bagus...

esok belajar A-B-C plak ye....
hehehe...





If u read,u owe me a hug
If u delete,u owe me a kiss
If u save,u owe me a date
If u reply,u owe me all
If u ignore,u r mine!!
so..what will u do???





keras...
membara..
tegak berdiri...
hangat kurasakan
cecair putih memancut
aku menjerit...
mak!!!
lemang dah masak!!!

selamat hari rayaaaa





kau sungguh dinamis,
sifatmu cukup puitis,
gayamu selalu erotis,
jiwamu sungguh romantis,
caramu seperti celebrities,
tapi sayang wajahmu seperti teletubbies...





Allah menciptakan manusia berpasangan, ada lelaki ada wanita.
Ada yg cute dan ada yg ugly. Yg cute kirim sms, yg ugly baca sms.
Kita harus tabah menerimanya!!





"Kau dan aku main atas KATIL

main dlm KERETA

main masa BERDIRI

main masa DUDUK

tapi paling 'BEST'

main masa BARING...

itulah cara kita main SMS. TIDAK KIRA DI MANA-MANA!"






Jalan2 skitar kamp0onG!

ai niy ai sab2..ak dk kt kg lgi...smlm kami blik kg c0z da lame sgt xbalik kg....nnt mnggu2 dpan sbuk lak c0z adik ade tusyen la...biasela..skunk da msuk bln 7 kn..n UPSR p0m da nk dkat...mmg da x de manyak mse derr....i h0pe the best 4 my sister, husna..


kmpg ak dkat jer...lau blik time2 gni agak best c0z skunk kan musim buah...kt kg ak ni ade cam2 buah..hu3..best..tp buah durian xder lg k0wt...tp ntah la...sbb kit0rang blom pegi kt kebun...

niy s0me pics y ak ma0 kongsi ngn k0rang..


bersama helang derr


kami sedang 'merungkas' pokok rambutan...cheyywah!..haha














cam twin lak di0rang niy...




Cara jawab telep0n

Subject : Petua menjawap tepon semasa sibuk...
Sebenarnye cara menjawab tepon yang kite amalkan adelah salah...dan
kebanyakannye sama..terpikir kah anda untuk menjawab dengan jawapan yang
betul. Jadi disini kite akan cube untuk menukarkan jawapannye (tak le
korang boring sangat kalu jadi operator).
1. Soalan: haloo, may i speak to ina please?
Jawapan: maap.sini bukan balai polis.

2. Soalan: haloo, siapa disana?
Jawapan: ntah. saya kat sini,mane le saya tau sape kat sane..

3. Soalan: haloo, boleh saya bercakap ngan bapak awak?
Jawapan: nak cakap cakap je ler. buat ape tanye saya.

4. Soalan: haloo, boleh sambungkan ke nombor 323?
Jawapan: maap cik,nombor tak boleh disambung,hanye boleh dicampur.

5. Soalan: haloo, mak ade rumah?
Jawapan: mak takde rumah.bapak ade pasal rumah ni bapak yang beli.

6. Soalan: haloo ina, buat ape tu?
Jawapan: kan ke saya tengah bercakap ngan awak kat tepon ni..

7. Soalan: boleh saya bercakap ngan siti?
Jawapan: maap.nombor yang anda dail tidak mahu memberikan
perkhidmatannye... time kacih.

8. Soalan: haloo, tolong panggilkan samad. saya nak bercakap
dengannye.
Jawapan: sila panggil sendiri.saya sibuk.maap

9. Soalan: halloo......
Jawapan: haloo. pusat sakit mental disini. anda ingin mendaftar?

10. Soalan: haloo, saya nak tumpang bertanya...
Jawapan: maap. ini bukan kaunter pertanyaan.

11. Soalan: haloo, betul ke ini nombor 3234412?
Jawapan: sila dail sekali lagi. kalau saya masih menjawab betul le tu.

12. Soalan: assalammualaikum...
Jawapan: waalaikummussalam..(tupp!..terus letak tepon.salam kite wajib jawab)

Bercinta umpama tunggu bas

(PST) This is funny but may be true.......

Tahu tak, cinta sebenarnya sama seperti
seseorang yg menunggu bas. Bila bas tu datang,
awak nengok bas tu dan awak kata pada diri awak,
"Eee... penuhnya... tak de tempat duduk." Jadik, awak
katakan pada diri awak, "Saya akan tunggu bas yg lain.
" Awak pun biarkan bas tu berlalu dan awak tunggu pulak
bas yg lain. Kemudian, datang pulak bas yg kedua.Awak nengok bas
tu dan awak akan cakap, "Eee... bas ni buruk sgt...
mesti tak selesa. Dan mungkin bas ni akan rosak kat tengah jalan.
" Jadi, awak pun biarkan bas buruk tu berlalu dan awak
bercadang untuk tunggu bas yang seterusnya. Setelah
beberapa ketika, datang lagi sebuah bas. Bas yg datang tu kosong,
tak penuh dan tak seburuk bas yg tadi tapi kali ni awak kata,
"Emmm.... takde air-cond... cuaca pulak panas. Lebih baik saya
tunggu bas yg lain." Dan sekali lagi awak biarkan bas tu berlalu
dan awak bercadang utk menanti bas yg seterusnya.
Tiba-tiba awan mula gelap, cuaca semakin mendung dan
baru awak perasan yg awak pula dah terlambat rupanya.
Awak mula panik dan terus naik bas yg datang ketika itu,
walaupun bas itu tak sebegitu sempurna. Dan kemudian
barulah awak sedar bahawa... awak dah naik bas yg salah. J
adi, selama ni awak dah membazir banyak masa dan wang
untuk menunggu apa yg awak nak. Walaupun yg datang
tu adalah bas yang berair-cond, adakah awak dpt pastikan
bahawa bas tu tak akan rosak di tengah jalan atau mungkin
bas tu tak terlalu sejuk untuk awak? Jadik,
(terutamanya golongan perempuan)lelaki pun samalah
mengingini apa yg awak idamkan tu memang tak salah.
Tapi, tak salah juga kalau anda sanggup memberi satu
peluang pada orang lain, kan? Sekiranya awak
dapati "bas" itu tak sesuai dengan awak, apa yg perlu
awak lakukan hanya tekan loceng dan turun daripada bas
tu. Tapi... saya pasti awak semua tentu ada pengalaman
yg macam ni. Awak nampak sebuah bas datang (tentulah
bas yg awak nanti-nanti kan), awak tahan bas tu >>tapi
pemandu bas tu pulak buat tak faham dan pura-pura buat tak
nampak awak dan terus berlalu tinggalkan awak!
Hahahaha.... Bila ada bas yang lalu melintasi saya
macam tu, apa yang saya lakukan ialah BERJALAN!
Bodoh sebenarnya untuk mengejar bas tu sebab setiap kali,
awak akan terjatuh dan menyakiti diri awak sendiri.
Jadi, bercinta tu adalah ibarat menunggu bas, sama ada awak
nak naik dan beri peluang pada bas tu... semuanya
terpulang pada diri awak. Dan bila awak berjalan,
awak sebenarnya cuba melarikan diri daripada cinta!
Moral: marilah kite tunggu bas... tak payah naik kereta...
hAvE A NiCe dAy

sMs yg 'nget'

Ai niy ak nk tlis satu en3 sal mesej y aunt ak dpt..hu3. k0rang bce ar mesej niy...

"Td kwe jupo saem dem0, y0 t'crita la psal dm0 ko kwe.
kwe xpsti la smada bt0l ke d0p.
klu bt0l p0m , nk wk guano.kwe tkjut jgak y0 oyak crito td..
kwe xcayo bena dm0 g2..mug0 kt0saem baek..
kwe tny0 demo niy,dem0 oyak molek la..jnge nipu..
j0lo ko demo niy sek2 'POWER RANGERS'??Dmo paka baju kala gapo?"
cehh...crazy meseh!!

Thursday, July 8, 2010

Barakallahu lakuma-Maher zain

We're here on this special day
Our hearts are full of pleasure
A day that brings the two of you
Close together
We're gathered here to celebrate
A moment you'll always treasure
We ask Allah to make your love
Last forever
Let's raise our hands and make Do'a
Like the Prophet taught us
And with one voice
Let's all say, say, say
بارك الله لكما وبارك عليكما
وجمع بينكما في خير
بارك الله لكما وبارك عليكما
وجمع بينكما في خير
From now you'll share all your chores
Through heart-ship to support each other
Together worshipping Allah
Seeking His pleasure
We pray that He will fill your life
With happiness and blessings
And grants your kids who make your home
Filled with laughter
Let's raise our hands and make Do'a
Like the Prophet taught us
And with one voice
Let's all say, say, say
بارك الله لكما وبارك عليكما
وجمع بينكما في خير
بارك الله
بارك الله لكما ولنا
االله بارك لهم
االله أدم حبهما
الله صلّي وسلّم على رسول الله
الله تب علينا
الله ارض عنا
الله اهد خطانا
على سنة نبينا
Let's raise our hands and make Do'a
Like the Prophet taught us
And with one voiceLet's all say, say, say
بارك الله لكما وبارك
عليكماوجمع بينكما في خير

::-maher zain

Monday, July 5, 2010

Ramalan sot0ng?


Paul jadi tumpuan selepas ramal Jerman tewaskan England


MANUSIA sememangnya diakui makhluk paling pintar dijadikan Allah SWT dan kedudukannya jauh lebih mulia berbanding haiwan. Namun, selain akal yang dikurniakan kepada manusia, ada keistimewaan milik haiwan yang sedikit sebanyak masih menjadi tanda tanya kepada saintis yang jelas satu misteri yang sukar dirungkai.

Haiwan juga diketahui berupaya meramalkan sesuatu, terutama bencana alam dan deria mereka ‘mencium’ bahaya kini diuji saintis bagi ‘membongkar’ keupayaan itu. Terbaru, ‘misteri’ kemampuan meramal itu terserlah pada seekor sotong yang digelar ‘psikik’ oleh penyelidik di Jerman. Ini berikutan keupayaan haiwan marin itu yang dikatakan dapat meneka tepat kemenangan Jerman mengatasi England dalam perlawanan pusingan kalah mati Piala Dunia di Afrika Selatan, baru-baru ini.

Dengan disaksikan ramai, sotong diberi nama ‘Paul’ itu yang menghuni Akuarium Oberhausen di Jerman, itu tanpa ragu-ragu memilih tong bertanda bendera Jerman berbanding bekas ditampal bendera England, beberapa hari sebelum perlawanan Isnin lalu. Malah menurut pemiliknya, Tanja Munzig, sotong berusia dua tahun itu dapat meramalkan keputusan perlawanan membabitkan Jerman di Afrika Selatan dan setakat ini semuanya tepat.

“Ramalan Paul satu menakjubkan. Ia berenang ke arah bekas yang bertanda bendera Jerman, memanjat dan menutup bekas itu sebaik ia duduk di dalamnya,” kata Munzig.

Sotong dilahirkan di United Kingdom dan dipindahkan ke akuarium itu turut menjadi selebriti dalam sekelip mata selepas meramalkan dengan tepat kekuasaan Jerman mengalahkan Australia dalam perlawanan pembukaan, kemudian kalah kepada Serbia sebelum menang dengan Ghana.
Hakikatnya, Paul bukanlah haiwan pertama yang menjadi rujukan untuk sebarang ramalan kerana rujukan terawal mengenai tindak tanduk pelik haiwan sebelum terjadinya gempa bumi ialah di Greece seawal tahun 373 Sebelum Masihi.

Cerpelai, ular dan lipan dilaporkan meninggalkan habitat masing-masing dan menuju ke kawasan selamat beberapa hari sebelum gempa bumi dahsyat. Bukti juga menunjukkan haiwan seperti ikan, burung, reptilia dan serangga mempamerkan tindak tanduk ganjil beberapa minggu sehingga beberapa saat sebelum bencana itu berlaku.

Bagaimanapun, konsisten dan kebergantungan kepada tindak tanduk sebelum kejadian dan mekanisme menjelaskan bagaimana ia berfungsi masih membingungkan manusia. Saintis di China dan Jepun masih berusaha merungkaikan misteri itu.

Dalam kertas kerja terbaru yang disiarkan dalam jurnal saintifik di Amerika Syarikat oleh saintis pada tahun 2000 menyatakan semua gerak hati haiwan memberi reaksi untuk melarikan diri daripada pemangsa dan meneruskan hidup.

Sekumpulan besar haiwan bertulang belakang sudah pun menunjukkan tindak tanduk ‘amaran awal’ yang difahami manusia untuk beberapa jenis keadaan. Jadi, ada kemungkinan reaksi melarikan diri daripada gempa bumi terbentuk daripada genetik sedia ada ini.

Bagi umat Islam, kesimpulannya amat mudah kerana ia adalah tanda kebesaran Allah SWT yang tidak akan menjadi sesuatu di dunia ini tanpa ada tugas dan fungsinya. Tanpa akal sekalipun, haiwan mempunyai tugas masing-masing dan mungkin antaranya ialah memberi amaran kepada manusia dengan cara tersendiri
.